torek, 14. oktober 2014

Kako napisati dober zaposlitveni oglas

Zgodilo se mi je že, da se mi je na oglas prijavila ena sama samcata oseba.
Res je, da se za delo v klicnem centru ni pričakovati kakšnega posebnega navala, žal povsem upravičeno, vendar pa moramo tisti, ki take centre vodimo, vseeno dobiti ljudi, ki bodo psihične obremenitve nenehnih in številnih zavrnitev dobro prenašale in obenem ohranile motiviran pristop k prodaji po telefonu.

Oglase za zaposlitev redno prebiram, naročena sem na oglase iz portala mojedelo.com in to za vse slovenske regije in za vse poklice.
Oglase prebiram tudi na linkedinu.

Primeri oglasov, ki ne bodo privabili ustreznih kandidatov:
  • pričakujemo: da boste delali 16 ur na dan in to brez izgovorov - iz oglasa je razvidno, da bo vodja pričakoval nemogoče, bo hitro razočaran (kot je očitno že večkrat bil, sicer ne bi postavil tako ostrih zahtev in da najverjetneje ni primeren za vodjo)
  • naloge: delo v teamu, delo na projektih, pomoč pri projektih - iz opisa nalog kandidat ne izve, kaj točno bo delal - kakšni projekti, kakšen team, kaj konkretno bodo njegove zadolžitve
  • pričakujemo: 5 let na enakem delovnem mestu - če iščemo npr. vodjo proizvodnje izdelkov iz pihane plastike, v Sloveniji poleg tega, ki je pravkar šel v pokoj, obstaja le še en človek, ki to dela. Če nismo prepričani v to, da je takih ljudi veliko, potem bo bolje, da oglas poziva širšo množico ljudi, morda pa najdemo nekoga, ki se bo za pihalca plastike hitro izučil
  • nudimo: zaslužek brez dela - tak oglas bo privabil le najbolj naivne in morda je temu tudi namenjen
  • delo od doma, plačilo le, če stranka plača - tak oglas priča, da je zaposlovalec nezaupljiv človek, ki so ga zaposleni doslej razočarali. Dobri kandidati se na tak oglas ne bodo odzvali, saj si ne želijo delati za nekoga, ki ne nudi ne prostora, ne pomoči pri terjatvah
  • znanje programiranja A-beansov, 1. mesto na državnem tekmovanju v standardno ameriških in latinskih plesih, znanje finščine - oglas očitno napisan za človeka, ki ga je podjetje že izbralo, a morajo po zakonu izvesti javni razpis. Kadar imamo kandidata že izbranega, se lahko razpisu izognemo. Preverite pri vaši pravni službi.
V svojem oglasu, na katerega se je prijavila ena oseba (ki potem celo ni prišla na razgovor, ko smo bili domejeni), nisem naredila nobene od gornjih napak. Nisem pa tudi nikjer napisala, zakaj je moj klicni center boljši, drugačnejši od večine klicnih centrov (v katerih so ljudje žal le številka in vodje zanima le rezultat).
Kakor se kandidati poskušajo razkriti kar se da transparentno in temeljito v svojih motivacijskih pismih in CV-jih, se poskusite tudi v v vašem oglasu. Kakšne sorte podjetje je, kako se obnašate do svojih zaposlenih, katere vrednote cenite, kaj ponujate in zakaj ljudje radi delajo za vas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar